تالار گفتگوی قالب سبز - ثبت نام

با دسترسی به “تالار گفتگوی قالب سبز” (در سطور بعد “ما”, “تالار گفتگوی قالب سبز”, “https://www.greenskin.ir/Forum” را بیان دارد), پیروی از قوانین مقابل را قبول میکنید. اگر این قوانین را قبول ندارید لطفاً از “تالار گفتگوی قالب سبز” استفاده نکنید. این قوانین در هر زمانی ممکن است تغییر کند و ما تمام سعی خودمان را خواهیم کرد که این تغییرات را به شما اطلاع دهیم، با این وجود باید قوانین موجود را در بازه های زمانی منظم کنترل کنید و از تغییرات آگاه شوید.اگر قوانین موجود در “تالار گفتگوی قالب سبز” تغییر کند و شما به استفاده از آن ادامه دهید،این بدان معنا خواهد بود که شما این قوانین را پذیرفته اید.

انجمن‌های ما توسط phpBB ایجاد شده اند (در سطور بعدی “آن‌ها”, “نرم افزار phpBB”, “www.phpbb.com”, “گروه phpBB”, “تیم phpBB” را بیان میکند) که تحت لایسنس “General Public License” فعالیت میکند (در سطور بعدی به عنوان “GPL” یاد خواهد شد) و از www.phpbb.com قابل بارگیری است. نرم افزار phpBB تنها نرم افزاری است برای تسهیل بحث وگفتگو در اینترنت. گروه phpBB مسئول هیچگونه محتوا و یا رفتاری که مورد تأیید و یا عدم تأیید phpBB باشد،نیست برای اطلاعات بیشتر در مورد phpBB لطفاً به آدرس http://www.phpbb.com/ مراجعه کنید.

انجمن‌های ما توسط php-BB فارسی سازی شده اند. (در سطور بعدی “آن‌ها”,“www.php-bb.ir”,“تیم php-bb” را بیان میکند.) php-bb تنها این نرم افزار را فارسی سازی کرده است و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مطالب و محتوای موجود در سایت های استفاده کننده از آن را ندارد. برای اطلاعات بیشتر بهwww.php-bb.ir مراجعه کنید.

شما موافقت میکنید که مطالب مستهجن،مبتذل،افترا آمیز،توهین آمیز،تهدید کننده و هرگونه مطلب مخالف با قوانین کشورتان و قوانینی که “تالار گفتگوی قالب سبز” در آن کشور میزبان شده است و همچنین قوانین بین الملل، ارسال نکنید. در غیر این صورت به طور سریع و همیشگی تحریم خواهید شد،اگر از جانب سرویس خدمات دهی اینترنت شما،نامه ای مبنی بر تخلف شما دریافت کنیم این تالار حق تحریم شما را دارد. موافقت میکنید که “تالار گفتگوی قالب سبز” حق ویرایش،حذف،انتقال و قفل کردن موضوعات را در هر زمانی داراست. طبق موافقت نامه تمامی اطلاعات وارد شده شما در تالار در پایگاه داده ما ذخیره خواهد شد. این اطلاعات به هیچ وجه با سایتی دیگر به اشتراک گذاشته نخواهد شد. با این وجود “ندارد.