نکات اساسی برای وبلاگنویسان تازه کار

تمامی آموزش های SEO در این انجمن می‌توانید مشاهده کنید .
موضوع جدید ارسال پست
GAZ
کاربر ویژه
کاربر ویژه
پست: 77
تاریخ عضویت: دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۰, ۸:۳۷ ب.ظ
Has thanked: 50 times
Been thanked: 35 times

نکات اساسی برای وبلاگنویسان تازه کار

پست توسط GAZ »

آیا شما به نویسندگی علاقه دارید و به نوعی وبلاگ‌ نویس تازه کار هستید اما نمی‌ دانید از کجا شروع کنید؟ وبلاگنویسی در چندسال اخیر بسیار گسترده و همه‌ گیر شده است! اما بسیاری از نویسندگانی که مانند ما چندین سال به نوشتن پرداخته‌ اند عمدتا فراموش می‌کنند که نکات ساده و کلیدی را برای کاربران جدید به اشتراک بگذارند. در این نوشته، چند نکته ساده اما اساسی برای وبلاگ‌ نویسان نوپا آماده کرده‌ ایم.

خودتان را گیج نکنید!
ساده باشید. اگر تازه شروع به نوشتن کرده‌ اید خودرا با تمرکز بر بالابردن ترافیک وبلاگ و بهینه‌ سازی برای موتورهای جستجو، درآمدزایی از وبلاگ و دیگر چیزهای تکنیکی گیج نکنید. برروی نوشتن مطالب وبلاگتان تمرکز کنید. قبل از ساختن هرچیزی شما نیاز به زیربنای خوب که همان مطالب شما هستند دارید. البته از برچسب زدن و استفاده از کلمات کلیدی بهتر غافل نشوید اما این به معنی درگیر شدن با پیچ و خم SEO نیست.

از اشباع بی استفاده اطلاعات در مغزتان بپرهیزید! خیلی‌ ها را می‌ بینیم آنقدر وسواس کاری را دارند که تا خوب به همه جوانب کار آگاهی نیابند شروع به کار نمی‌ کنند. این افراد در بین بلاگرها بیشتر به چشم می‌خورند! اینترنت پراست از کتاب‌ ها و مطالبی درباره وبلاگ‌ نویسی و مطالب آموزشی این چنینی. به جای مطالعه زیاد اینگونه مطالب نیمی از آن زمان را به عمل به آنها بگذرانید. البته مطالعه را به هیچ عنوان کنار نگذارید!

نوشتن روزانه مطالب را فراموش نکنید. واقعیت این است که اگر دوست دارید وبلاگ موفقی داشته باشید باید روزانه مطالبی را در آن منتشر کنید. درست است وبلاگ‌ های قدیمی زیادی هستند که مطالب روزانه منتشر نمی‌کنند اما آنها هم در گذشته مطالب روزانه زیادی منتشر می‌ کردند. نوشتن روزانه همان فرمول ساخت زیربنای خوب وبلاگ شماست.

از شبکه‌ های اجتماعی استفاده کنید. هر مطلبی که می‌ نویسید را در شبکه‌ های اجتماعی مختلف نیز به اشتراک بگذارید. سعی کنید دوستان بیشتری در این شبکه‌ ها پیدا کنید و نهایت استفاده را از این منابع ببرید. با اینکار نه تنها آمار بازدید وبلاگتان به روش ساده‌ ای بالا می‌ رود، بلکه مطالبتان را به تعداد بیشتری از کاربران معرفی می‌کنید.

لذت ببرید. اکثر ما روزهای اول وبلاگ‌ نویسی را یادمان هست که چه حالی می‌ بردیم از نوشتن و انتشار مطالب! با این حال بعد از مدتی این کار می‌ تواند به کاری سخت و طاقت فرسا تبدیل شود. چرا؟ چون تفکرمان را از لذت بردن از نوشتن و به اشتراک گذاشتن دانش و تخیلات و ذهنیاتمان خالی و با نگرانی از آمار بازدید و درآمدزایی و… پر می‌ کنیم. شما می‌ توانید تجارت خوبی را با وبلاگ‌ نویسی آغاز کنید اما اگر وبلاگ‌ نویسی را به عنوان یک شغل بپذیرید باید دوباره به آن فکر کنید و به صراط مستقیم که همانا لذت بردن از نوشتن است برگردید!


[CENTER] TamadoneMa.Ir[/CENTER]
آواتار کاربر
mr-lover
كاربر تازه وارد
كاربر تازه وارد
پست: 3
تاریخ عضویت: جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲, ۵:۱۴ ب.ظ
محل اقامت: shahi

Re: نکات اساسی برای وبلاگنویسان تازه کار

پست توسط mr-lover »

اگه مطلب بنویسیم و بقیه کپی کنن از مطالبمون
چطوری امار وب ما میره بالا؟؟
فرقی نمیکنه ک اون مطلبو بنویسی یا کپی کنی
میشه بیشتر توضیح بدین؟
dost daram hamishe pishraft konam
hickas nemitone jelomo begire
man edameh midam
GAZ
کاربر ویژه
کاربر ویژه
پست: 77
تاریخ عضویت: دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۰, ۸:۳۷ ب.ظ
Has thanked: 50 times
Been thanked: 35 times

Re: نکات اساسی برای وبلاگنویسان تازه کار

پست توسط GAZ »

mr-lover نوشته شده:اگه مطلب بنویسیم و بقیه کپی کنن از مطالبمون
چطوری امار وب ما میره بالا؟؟
فرقی نمیکنه ک اون مطلبو بنویسی یا کپی کنی
میشه بیشتر توضیح بدین؟

درود برشماتصویر
شوربختانه در کشور ما قانون محکمی برای حفظ کپی رایت وجود نداره! ولی شما می توانید از کدهای قفل کردن کپی برداری و قفل کردن راست کلیک استفاده کنید که در همین تارنمای قالب سبز هست. [ابزار قفل کردن کپی برداری][قفل کردن راست کلیک]
+ برای فراگیری آموزش های بالا بردن آمار بازدیدکننده هم نوشته هایی گذاشتم که در بخش آموزش SEO هست.
اینکه خودتون یه مطلبی رو بنویسید و انتشار بدید با اینکه یه مطلب دیگه رو عیناً کپی کنید و بدون تغییر انتشار بدید فرق می کنه و اگر در گوگل عنوان یا برچسب های اون نوشته جستجو بشه؛ در جستجو، تارنماهای پربازدید و تارنمای خالق اون نوشته بر تارنمای شماکه کپی کردید ارجعیت داره! مگر اینکه ویرایشی در عنوان و درون مایه اون نوشته بدید که دراین صورت هم کپی هست ولی عین مطلب تارنمای مشابه ها نیست که بازدیدکننده رو از تارنمای شما زده کنه.
شاد و تندرست باشید؛ بدرود.
[CENTER] TamadoneMa.Ir[/CENTER]
موضوع جدید ارسال پست