اشتراک گذاری خودکار مطالب وردپرس در شبکه های اجتماعی

ضعیفمتوسطخوبخیلی خوبعالی
Loading...
اشتراک گذاری خودکار مطالب وردپرس در شبکه های اجتماعی

اشتراک گذاری خودکار مطالب وردپرس در شبکه های اجتماعی

اشتراک گذاری خودکار مطالب وردپرس در شبکه های اجتماعی

اشتراک گذاری خودکار مطالب وردپرس در شبکه های اجتماعی یکی از وظایف مدیران سایت ها می باشد که باید به نحو احسن صورت گیرد.

زیرا اشتراک گذاری مطالب چندین فایده برای سایت شما خواهد داشت که مهم ترین آنها رعایت یکی از فاکتور های بسیار مهم سئو می باشد. که رتبه سایت شما را به طور چشمگیری افزایش می دهد.

مزیت دیگری که شبکه های اجتماعی دارند، اطلاع از جدیدترین اخبار و مطالب منتشر شده در سایت برای دنبال کنندگان شما در آن شبکه ها می باشد که بسیار مهم است.

اشتراک گذاری دستی مطالب در شبکه های اجتماعی با توجه گستردگی و زیاد بودن شمار آنها، ممکن است کاری خسته کننده و وقت گیر باشد که خوشایند نیست!

به همین دلیل بسیاری از سایت ها از ابزار های اشتراک گذاری خودکار استفاده می کنند تا در کمترین زمان ممکن در تمامی شبکه های اجتماعی مطالب خود را منتشر سازند.

در این مطلب قصد معرفی افزونه وردپرس را داریم که توسط آن قارد به اشتراک گذاری خودکار مطالب وردپرس در شبکه های اجتماعی خواهید بود. در ادامه به آموزش پلاگین حرفه ای در این زمینه خواهیم پرداخت .

اشتراک گذاری خودکار مطالب وردپرس در شبکه های اجتماعی با Blog2Social

افزونه Blog2Social یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای وردپرس می باشد , که شما را در زمینه اشتراک گذاری مطالب به صورت خودکار در شبکه های اجتماعی کمک زیادی می نماید. برای استفاده از این افزونه ابتدا از طریق مخزن وردپرس و یا بخش افزودن افزونه در پیشخوان وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی آن نمایید.

پس از نصب تنظیمات مربوط به آن از طریق بخش منوی پیشخوان و آیتم blog2social قابل دسترسی می باشد. برای اتصال به اکانت شبکه های اجتماعی خود توسط افزونه، وارد بخش Networks شده و اکانت های خود را متصل نمایید .

این پلاگین از شبکه های اجتماعی : Facebook , Twitter , Google+ , Google My Business , LinkedIn , Xing , VKontakte , Tumblr , Medium , Torial , Bloglovin , Instagram , Flickr , Diigo , Reddit پشتیبانی می کند .

اشتراک گذاری خودکار مطالب وردپرس در شبکه های اجتماعی

بعد از اتصال به شبکه های اجتماعی به بخش Posts & Sharing مراجعه کرده و اقدام به ارسال مطالب خود نمایید .

با توجه به تست های انجام شده توسط تیم گرین اسکین دقت کنید در طول روز بیشتر از ۱۵ تا ۲۰ پست ارسال نکنید , زیرا شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و لینکدین روی فعالیت های کاربران حساس بوده و امکان مسدود سازی اکانت شما وجود دارد .

نتیجه گیری: اشتراک گذاری خودکار مطالب در شبکه های اجتماعی یکی از وظایف بسیار مهم مدیران سایت ها می باشد.

در این مطلب اقدام به آموزش اشتراک گذاری خودکار مطالب وردپرس در شبکه های اجتماعی با Blog2Social نمودیم.

دیدگاه کاربران

  1. سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه بدین

دیدگاه شما

تبلیغات

محل تبلغات شماتبلیغات

مجوزها

logo-samandehi