افزونه فارسی سئو Yoast SEO Premium نسخه حرفه ای ۱۸.۶

ضعیفمتوسطخوبخیلی خوبعالی
Loading...
افزونه فارسی سئو Yoast SEO Premium نسخه حرفه ای ۱۸.۶

افزونه فارسی سئو Yoast SEO Premium نسخه حرفه ای ۱۸.۶

افزونه فارسی سئو Yoast SEO Premium

همان‌طور که می‌دانید مقوله سئوی وردپرس از موارد بسیار مهم در هر نوعی از وبسایت است که باید توجه شایانی به آن داشت. سئوی وردپرس دارای بخش‌های گسترده‌ای است که برای همگان قابل درک نیست اما به هر جهت باید تلاش کرد تا محتوای وبسایت را به گونه‌ای مناسب برای موتورهای جستجو بهینه کنیم تا بتوان قدمی در جهت بهبود جایگاه وبسایت برداشت. یکی از راه‌کارهای مناسب برای بهینه‌سازی محتوای وبسایت در وردپرس استفاده از افزونه‌های سئوی وردپرس است که در این میان افزونه Yoast SEO جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است و تقریبا می‌توان گفت در امر بهینه‌سازی همه چیز است.

افزونه فارسی سئو Yoast Seo Premium

سئوی وردپرس

افزونه Yoast SEO مورد مناسبی برای ارزیابی عناصر سئوی داخلی است اما به این معنی نیست که پس از نصب آن کار تمام شده! این افزونه مواردی که از نظر موتورهای جستجو حائز اهمیت هستند را بررسی کرده و پیشنهادهایی در جهت بهبود آن‌ها ارائه می‌دهد. ویژگی بسیار خوب Yoast SEO  که هم زمان با تهیه محتوا آن را بررسی می‌کند.

yoast seo- سئوی وردپرس

افزونه Yoast SEO یکی از افزونه‌های اصلی در حوزه سئوی وردپرس است که فعالیت خود را از سال ۲۰۰۸ میلادی آغاز کرد و بروزرسانی‌های مداوم، آن را محبوب کرده است به‌طوری که هم‌اکنون بیش از ۵ میلیون نصب فعال را با امتیاز ۴٫۹ از ۵ به خود اختصاص داده است.

این افزونه قوانینی را در توابع خود جای داده که نتیجه نهایی موردپسند ربات‌های گوگل و کاربران قرار گیرد.

بهبود نتایج گوگل با داده های ساختارمند(اسکیما)

یکی از امکانات مفید دیگری که افزونه Yoast SEO در اختیارتان قرار خواهد داد، افزودن اسکیما به نتایج گوگل وبسایتتان خواهد کرد که این مورد نتایج شما را از دیگر رقبا در گوگل متمایز خواهد کرد. با افزودن داده های ساختارمند میتوانید علاوه بر جذاب کردن نتایج گوگل، اطلاعات بیشتری را از وبسایت خود در نتایج گوگل به کاربران نمایش دهید.

افزودن چند کلمه کلیدی پیشنهادی

پس از نصب و راه اندازی افزونه سئو وردپرس یوئست سئو Yoast SEO برای هر نوشته شما در بخش ویرایش یک باکس با امکانات مختلف ایجاد خواهد شد. در این بخش میتوانید کلمه کلیدی مورد نظرتان که قصد بهینه سازی برای آن را دارید ، وارد کنید.

با وارد کردن کلمه کلیدی، این افزونه با بررسی محتوا نوشته شده، تعداد کلمات کلیدی استفاده شده و چگالی آن در نوشته را بررسی کرده و نتیجه را اعلام می کند. با این بررسی می‌توانید از تعداد استاندارد تعداد کلمات کلیدی استفاده شده اطمینان حاصل کنید.

در نسخه رایگان ، شما تنها می توانید یک کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی را وارد کنید. یعنی این که شما باید انتخاب کنید که دقیقاً برای چه چیزی میخواهید محتوا بهینه سازی شود. در نسخه تجاری Yoast SEO Premium ، شما می توانید کلمات کلیدی مرتبط بیشتری اضافه کنید.این امکان به شما کمک میکند تا مطالب خود را برای کلمات کلیدی بیشتری بهینه کرده و مخاطبان گسترده تری را به وبسایت خود جذب کنید.

امکانات افزونه Yoast SEO

  • مدیریت سایت مپ
  • بروزرسانی‌های مداوم
  • توابع قدرتمند
  • پشتیبانی قوی
  • حاوی نکات مورد نظر موتورهای جستجو برای سئوی محتوا
  • کنترل آدرس‌ها برای جلوگیری از ایجاد محتوای تکراری
  • امکان کنترل متاتگ‌ها
  • و…

دانلود پلاگین : Yoast SEO ورژن : 18.6

  دانلود افزونه Yoast SEO 4.24 مگابایت

 تاریخ انتشار: 30 شهریور 1398

 تاریخ به روزرسانی: 21 آذر 1401

 پیش نمایش

 تست شده توسط قالب سبز

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

تبلیغات

محل تبلغات شماتبلیغات

مجوزها

logo-samandehi