اهمیت داشتن وبسایت و شبکه های اجتماعی برای کسب و کار

ضعیفمتوسطخوبخیلی خوبعالی
Loading...
اهمیت داشتن وبسایت و شبکه های اجتماعی برای کسب و کار

اهمیت داشتن وبسایت و شبکه های اجتماعی برای کسب و کار

اهمیت داشتن وبسایت و شبکه های اجتماعی برای کسب و کار

اهمیت داشتن وبسایت و شبکه های اجتماعی برای کسب و کار

چقدر با وب سایت در کسب و کارتان آشنایی دارید ؟

استفاده از آن را در کسب و کارتان تجربه کرده‌اید ؟

آیا تاکنون به این مهم اندیشیده‌اید که طراحی وب سایت چه ضرورتی دارد و اصولاً داشتن یک وب سایت چه تأثیری بر کسب و کار شرکت شما خواهد داشت؟

آیا سهم تجارت و کسب و کار شما در دنیای وب از رقیبتان کمتر شده است؟

ارتباط تنها مکالمه نیست . . . اگر در گذشته از کسی که وب سایتی داشت می‌پرسیدید وب سایت شما به چه کاری می‌آید می‌توانست پاسخ دهد برای چاپ نام سایت روی کارت ویزیت … اما امروزه داشتن وب سایت برای شرکت‌ها، موسسات و حتی اشخاص دیگر یک نیاز نیست بلکه ضرورت در عصر ارتباطات است . دنیای اینترنت و وب از جمله مهمترین ابزار ارتباطی انسان در هزاره سوم است. در واقع می‌توان گفت : وجود وب سایت، اعتبار تجاری شما را افزایش می دهد . جواب شما برای سوالات پایین چیست ؟ بلی یا خیر ؟ آیا شما . . .

  • خواهان توسعه کسب و کار و افزایش بهره‌وری با صرف هزینه و زمان کم هستید؟
  • می خواهید در هر زمان و مکان در دسترس بوده، اطلاعات جامع و بروزی از کالا و خدمات خود به مشتریان ارائه نمایید؟
  • می خواهید مرزهای جغرافیایی را بشکنید و اقدام به تبلیغات گسترده و موثری در راستای معرفی خود در سطح کشور و جهان نمایید؟
  • می خواهید از سایر رقبای خود در دنیای تجارت عقب نمانده و میدان را به آن‌ها نسپارید؟
  • خواهان جذب مشتری به صورت هدفمند هستید؟
  • می خواهید بستری سهل و آسان برای ارتباط متقابل میان خود و مشتری فراهم نموده و از نظرات و پیشنهادات آن ها آگاه شوید؟
  • می خواهید در سطح وسیع مشتریان بالقوه خود را شناسایی کرده و اطلاعات جامعی از آن ها کسب نمایید؟
  • می خواهید اعتماد مشتریان را به خود جلب کرده و خود را سازمانی پاسخگو معرفی نمایید؟
  • خواهان دسترسی آسان مشتریان به مشخصات محصولات خود و ارائه حجم وسیعی از اطلاعات در قالب های مختلف از جمله تصویر، صوت و انیمیشن هستید؟

اگر پاسخ شما به این سوالات مثبت است پس شما به یک وب‌ سایت خوب نیاز دارید. طراحی وب سایت یک نیاز بسیار اساسی هر سازمان یا شرکتی است و نمیتوان این حقیقن را انکار کرد! از خود بپرسید که پس از دو رسانه بزرگ رادیو و تلویزیون در کجا می‌توانید این تعداد از مخاطبان را مورد هدف بازاریابی محصولات و خدمات خود قرار دهید؟ تفاوت میان هزینه تبلیغاتی در این دو رسانه با وب سایت چیست؟ قطعاً پرسش‌های بیشتری در این زمینه برای شما بوجود خواهد آمد، که در زیر به آنها پاسخ داده خوهد شد.

در واقع وب سایت ، دفتر کار دوم شماست به بیان دیگر شاید مشتریان ۲۴ ساعته به شما دسترسی نداشته باشند، اما در هر زمان و مکانی می‌توانند به وب سایت شما مراجعه کنند. وب سایت یک ابزار موثر بازاریابی و فروش است داشتن سایت باعث می شود که شما ۲۴ ساعت در روز و ۳۶۵ روز در سال در اینترنت مطرح باشید به عبارت دیگر تبلیغات داشته باشید. با این وجود همیشه حضورموفق شما در عرصه پهناور اینترنت مناظره می‌شود . از آن جا که آمار استفاده کنندگان اینترنت در ایران رو به افزایش است پس اینترنت بستر مناسبی برای برقراری ارتباط جدید و همچنین ارائه خدمات می‌باشد .

گروه طراحی سایت قالب سبز با تجربه , خلاقیت و استفاده از جدیدترین متدهای طراحی سایت , وبسایتی را برای شما فراهم خواهد کرد تا بتوانید بهترین نتیجه را در محیط اینترنت و شبکه های اجتماعی دریافت کنید . وبسایتی با قابلیت اتصال به شبکه های اجتماعی در جهت جذب حداکثری کاربران اینترنت چه در سطح شبکه های اجتماعی چه در سطح نت .

خدمات قالب سبز در زمینه طراحی سایز وسیع بوده و بخش هایی همچون : طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت سازمانی , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت شخصی , طراحی سایت های دانلود , طراحی سایت های مذهبی و … را شامل می شود .

طراحی سایت قالب سبز

چرا قالب سبز ؟

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

تبلیغات

محل تبلغات شماتبلیغات

مجوزها

logo-samandehi