سئو برای همه

تمامی آموزش های SEO در این انجمن می‌توانید مشاهده کنید .
موضوع جدید ارسال پست
GAZ
کاربر ویژه
کاربر ویژه
پست: 77
تاریخ عضویت: دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۰, ۸:۳۷ ب.ظ
Has thanked: 50 times
Been thanked: 35 times

سئو برای همه

پست توسط GAZ »

چنانچه در فکر راه اندازی کسب و کاری تازه هستید و یا می خواهید تعداد خوانندگان بلاگ تان را افزایش دهید بهینه سازی سایت یا سئو بهترین گزینه است.

سئو برای یک تازه کارممکن است نا آشنا و همچنین هزینه ساز باشد. اما برای قدم گذاشتن به دنیای بزرگ سئو نکات زیر می تواند کمک کننده باشد:

صفحه جذاب

مطمئن شوید صفحه وب سایتتان خوب و جالب توجه باشد. مقداری از هزینه ای که برای شروع کار کنار گذاشته اید را صرف طراحی سایتی کنید که جذاب باشد. سعی کنید متناسب با نوع فعالیت تجاریتان سایتی طراحی کنید که کاربر را علاقه مند به گشت و بازدید از سایت شما کند. از طراحان سایت سئو متریل کمک بگیرید و به تجارب آنها اعتماد کنید.

رسانه های جمعی

در صفحه های اجتماعی برای تجارت خود صفحه باز کنید و کسی را در ارتباط با این صفحه و نظارت بر آن منسوب کنید. می توانید در این صفحه مطالب خود را به اشتراک بگذارید واز لینک های مختلف کمک بگیرید. اگر دوستانتان صفحه شما را به اشتراک گذارند تعداد لینک های بیشتری خواهید داشت و این شانس را دارید که از لینک های یکطرفه برای جذب اولین مشتری خود استفاده کنید. نظرات دیگران را در صفحه خود قرار دهید و نظر سنجی و کنفرانس های آنلاین برگزار کنید.

بهینه سازی محلی

سعی بر معرفی خود و نوع فعالیتتان به همشهری و هم محله ای هایتان داشته باشید. اگر در حومه شهر زندگی می کنید با تجار صاحب نام و سرشناس منطقه در ارتباط باشید و از اسم و شهرتشان برای جلب مشتری کمک بگیرید. از وبلاگ نویسان محلی دعوت به همکاری کنید و با شرکت های سئو کار در ارتباط باشید.

کلید واژه محلی

بهتر است در کلید واژه ها اسم شهر یا منطقه خود را ذکر کنید چرا که اینکار باعث می شود کاربران ساکن در آن منطقه با شما آشنا شوند و با نوع فعالیت شما ارتباط برقرار کنند.

سئو صفحه

برای این کار خوب است کلیدواژه را در عنوان قرار دهید و کلمه ای که حائز اهمیت است را پر رنگ تر کنید. از دسته بندی ها و متا تگ ها استفاده کنید. سعی کنید مطالب سایت قابل فهم باشد و کاربران به آسانی بتوانند از سایت استفاده کنید. متن های بلند قرار ندهید زیرا 70% کاربران متن های بلند را نمی خوانند. بنابراین سعی کنید مطلب اصلی خود را در جملات کوتاه بنویسید و یا اینفوگرافی کنید و یا از همه بهتر اینکه بجای یک متن بلند فیلم قرار دهید.


[CENTER] TamadoneMa.Ir[/CENTER]
موضوع جدید ارسال پست