چهار راه کوتاه برای افزایش بازدید وبسایت شما

تمامی آموزش های SEO در این انجمن می‌توانید مشاهده کنید .
موضوع جدید ارسال پست
GAZ
کاربر ویژه
کاربر ویژه
پست: 77
تاریخ عضویت: دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۰, ۸:۳۷ ب.ظ
Has thanked: 50 times
Been thanked: 35 times

چهار راه کوتاه برای افزایش بازدید وبسایت شما

پست توسط GAZ »

- وبسایت شما نیاز به بروزرسانی دارد

زمانی که وبسایت شما به بازدید کننده ها ، مطالب جالب را برای خواندن پیشنهاد میدهد ، مسلما ایشان برای خواندن آن ها بیشتر در وبسایت شما خواهند ماند . پس سعی کنید که با مطالب خوب و اختصاصی بازدید کنندگان را فراری ندهید . بهترین راه ، این است که در ساید بار های خود ، مطالب جدید را به نحو زیبایی معرفی کنید. مصاحبه کردن و همچنین نقد و بررسی میتواند بازدید کنندگان دائمی و خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد. بروز بودن یکی از مهمترین دلایل سرزدن مستمر بازدید کنندگان به وبسایت شماست ، پس با کمی وقت گذاشتن ، این فرصت را از دست ندهید.

- لینک های داخلی را جدی بگیرید !

لینک های داخلی میتوانند به کسب بازدید کننده و جلوگیری از خروج زودرس وی از وبسایت شما کمک کند. در مطالبتان به مطالب مرتبط و خوب که به کار بازدید کننده خواهد آمد لینک بدهید تا او با سطح بالاتری از اطلاعات از وبسایت شما خارج شود . ایشان برای خواندن مطالب دیگر شما ، حتما به وبسایت شما برمیگردند و اگر محصول مرتبطی را برای فروش گذاشته باشید ، خریداری می کنند.

- استفاده مناسب از شبکه های اجتماعی

Social media ، یا شبکه های اجتماعی میتوانند به کسب بازدید کننده برای یک سایت یا وبلاگ کمک کنند . اما آن ها را فقط در سطح ساختن یک صفحه ساده در فیس بوک و . . . نبینید . شما باید به بازدید کنندگان خود بفهمانید که آن ها برای شما ارزش دارند و شما دوست ندارید آنها را تنها بگذارید . پس با بروزرسانی های صفحات خود و اضافه کردن مطالب دیگر به آن ها ، رضایت کاربران را از وبسایت خود بالا ببرید . حضور در مجامع جمعی مثلا در جشنواره هایی که میدانید مخاطب شما در آن حضور دارد میتواند به در ذهن ماندن سایتتان کمک کند.

- خبرنامه

خبرنامه میتواند به بازدید بیشتر وبسایت شما کمک کند . مخصوصا این که خبرنامه شما به صورت حرفه ای نوشته شده باشد و دارای گرافیک خوبی باشد. سعی کنید که با ارسال های مکرر و زمان بندی شده بازدید کننده را بیشتر به خودتان و شرکتتان نزدیک کنید. همچنین ، با ارسال کتاب ها و محصولات رایگان به اعضای خود ، وفاداری انها را به شرکت و سایت خود افزایش دهید.

همین ۴ نکته کوتاه ، میتواند تغییرات زیادی را در تعداد بازدید کنندگان شما و افزایش زمان حضور ایشان در وبسایتتان ایجاد کند.


[CENTER] TamadoneMa.Ir[/CENTER]
موضوع جدید ارسال پست