سئو: پنج استراتژی مهم برای ساخت لینک

تمامی آموزش های SEO در این انجمن می‌توانید مشاهده کنید .
موضوع جدید ارسال پست
GAZ
کاربر ویژه
کاربر ویژه
پست: 77
تاریخ عضویت: دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۰, ۸:۳۷ ب.ظ
Has thanked: 50 times
Been thanked: 35 times

سئو: پنج استراتژی مهم برای ساخت لینک

پست توسط GAZ »

ساخت لینک تاکتیکی عالی برای افزایش رتبه بندی وب سایت شما در جستجو می باشد. اضافه کردن لینک به سایت های محبوب و معتبر راهی عالی برای جلب توجه گوگل و سایر موتور های جستجو است که در نتیجه آن به افزایش بازدید کنندگان، قدرت وب، و رتبه بندی موتور جستجوگر کمک می کند. علاوه بر شیوه های استاندارد بازاریابی آنلاین مانند کیفیت محتوا، طراحی خوب سایت، ساخت لینک نیز می تواند در موفقیت ساخت یک وب سایت تاثیر گذار باشد.

برای ساخت لینک صدها استراتژی وجود دارد. اما از این پنج روشی که امتحان خود را پس داده اند استفاده کنید تا سایت خود را مورد توجه قرار دهید و ترافیکی که سزاوار آن است را داشته باشید.

1. لینک های داخلی

ساده ترین راه برای ساخت لینک به سایت خود این است که در پست های بلاگ سایت خود اشاره ای به آن لینک کنید و این به خوانندگان شما کمک می کند به مطالب مرتبط و آرشیو شده و اطلاعات جامع تری درباره آن موضوع خاص دست پیدا کنند. این کار نه تنها مطالب آرشیو شده را به صفحه اول میاورد بلکه به ربات های گوگل ایده بهتری درباره سایت شما می دهد. اطمینان حاصل کنید لینک ها به درد بخور باشد و از قرار دادن بیش از اندازه لینک در یک پست خود داری کنید.

2.وب نوشت های مهمان

قدرت خود را با ترویج روابط با وبلاگ ها و سایت های دیگر افزایش دهید نوشته های مهمان در وب سایت های معتبر که به سایت شما لینک زده می شود به افزایش اعتبار شما کمک می کند. پیشنهاد دهید تا امتیازات وب نوشت های مهمان را با دیگر بلاگ ها مبادله کنید که بهره بیشتری از پروفایل آنلاین خود ببرید.

3.نظرات

شما می توانید با اظهار نظر کردن در مورد پست هایی که دیگر بلاگ ها می گذارند با آنها ارتباط برقرار کنید. این آسان ترین راه برای ایجاد لینک به سایت شماست. نظرات هوشمندانه و جالب خوانندگان بیشتری را به بازدید از سایت یا بلاگ شما دعوت می کند.

4.رسانه های اجتماعی

پروفایل هایی را به صورت آنلاین در سایت های محبوب اجتماعی بسازید و با لینک کردن به سایت خود و محتواهای جالب و مربوط آن را همچنان محبوب نگه دارید. فراموش نکنید در شبکه های شخصی تان از صفحات دیگر لینک هایی را به سایت خود پست کنید.

5.دایرکتوری

پست کردن پروفایل وب سایت در دایرکتوری های آنلاین کمک می کند تا خوانندگان جدید شما را پیدا کنند. اما در خصوص اینکه چه دایرکتوری انتخاب کنید دقت کنید. برخی ممکن است شبیه به اسپم باشند.

بلاگ را در قسمت مناسب دایرکتوری قرار دهید. سایتی که درباره موتور سیکلت است را نباید در صفحه لوازم خانگی قرار داد. بلاگ خود را در دایرکتوری پست کنید که از پیج رنک بالا و بازدید کنندگان زیادی داشته باشد.

ساخت لینک استراتژی خوبی برای افزایش رتبه در موتور های جستجو گر، به دست آوردن مخاطبان بیشتر، و افزایش قدرت در وب است. ایجاد موفق لینک های پشتیبان فرایندی است که باید مد نظر قرار گیرد. در حالی که راه های بسیار زیادی برای این منظور وجود دارد، پنج استراتژی که در بالا اشاره شد همراه با بقیه تاکتیک های سئو می تواند تا حد زیادی از حضور خود در وب بهره ببرید.


[CENTER] TamadoneMa.Ir[/CENTER]
موضوع جدید ارسال پست