چرا به سئو نیاز داریم ؟

تمامی آموزش های SEO در این انجمن می‌توانید مشاهده کنید .
موضوع جدید ارسال پست
GAZ
کاربر ویژه
کاربر ویژه
پست: 77
تاریخ عضویت: دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۰, ۸:۳۷ ب.ظ
Has thanked: 50 times
Been thanked: 35 times

چرا به سئو نیاز داریم ؟

پست توسط GAZ »

به محتوای با کیفیت نیاز داریم و ایجاد آن هرروز مشکل تر خواهد شد.سئوی موفق به محتوای باکیفیت نیاز دارد. هر چه شرکت های بیشتری با این قضیه آشنا می شوند، سطح کیفیت هم بالاتر می رود. و هیچ وقت متوقف نخواهد شد. پس هر چه سئوی خود را زودتر آغاز کنید، این کار آسان تر خواهد بود.

سئو مانند یک معدن طلا می ماند. این طلا بخش بزرگی از تجارت اینترنتی در بازار شماست. و اگر تجارت الکترونیکی اکنون فوق العاده است، تصور کنید در آینده چه خواهد شد. برای اینکه طلا بدست بیاورید باید سایتتان عملکرد مناسبی در موتورهای جستجو داشته باشد. پس شما به یک سئوی موفق نیاز دارید. اگر این امر را نادیده بگیرید بازی را خواهید باخت.

هر روز در سئو قوی، قوی تر می شود و ضعیف باید بیشتر تلاش کند.هر چه بیشتر سئوی خود را به تعویق بیاندازید، دیرتر به موفقیت خواهید رسید و هزینه ی بالاتری باید بپردازید.

کیفیت باید ارتقا یابد

برند سایت،محتوا، و خودسایت باید ارتقا پیدا کند تا سایت شما دیده شود، درباره ی آن صحبت ،جستجو ، لینک یا محبوب(like) شود. باید با افراد مرتبط حوزه ی کاریتان در فیس بوک، گوگل پلاس و توویتر رابطه برقرار کنید. این کار به زمان و هم چنین پول نیاز دارد. هر چه شرکت های بیشتری با این قضیه آشنا شوند ، باید کار بیشتری برای توجه قرار گرفتن انجام داد.

پس بنابراین هر چه زود تر سئوی خود را انجام دهید به تلاش کم تری نیاز خواهید داشت.

لینک های باکیفیت مورد نیاز است و هرروز گران تر می شوند

لینک های با کیفیت گران قیمت هستند، حال می خواهید آنها را مستقیما خریداری کنید یا با محتوای خوب و ارتقا آن ها را به چنگ بیاورید. می توانید یک لینک بهینه شده ی قوی از وب سایت یکی از روزنامه های معتبر داخلی خریداری کنید و حدود 400،000 تومان بپردازید. ایجاد و ترویج محتوای با کیفیت با موضوعات مختلف ارزان بدست نمی آید. هر چه سایت های بیشتری لینک های معتبر بیشتری دریافت می کنند، میزان و کیفیت مورد نیاز بالاتر و هزینه ی بیشتری طلب خواهد کرد. و ارزش آن لینک ها افزایش پیدا خواهد کرد. پس هرچه زودتر به ساخت لینک مشغول شوید، ارزان تر خواهد بود.

قوی قوی تر می شود

تا به حال توجه کرده اید که چرا قوی قوی تر و ثروتمند ثروتمندتر می شود؟

وقتی که شروع به بالا آمدن در صفحه ی یافته های موتور جستجو می کنید، سرعتتان افزایش میابد. فقط با برتر بودن می توانید لینک جذب کنید. رابط ها و جستجوگران به دنبال صفحات شما که لینک شده اند می گردند. اگر باهوش باشید،حضور برند خود را به افرادی که به دنبال شما هستند بیشتر معرفی می کنید .هیچ تعجبی ندارد که گوگل عاشق برندهاست.وقتی رتبه ی بالا به دست بیاورید کارایی سئوی شما بالاتر خواهد بود.

حال به تماشای رقابت بپردازید

به رتبه ی اول برسید و در پشت سر شما موانعی برای رقبا وجود خواهند داشت که برای عبور از آن ها به مصرف پول نیاز دارند. هم اکنون سئو کنید و بازار آینده ی خود را تضمین نمایید. واقعا سئو یک معدن طلاست.


[CENTER] TamadoneMa.Ir[/CENTER]
موضوع جدید ارسال پست